Proje faaliyetleri çerçevesinde; kadın kooperatiflerinin kurumsallaşması, ürettikleri katma değerin artırılması ve sürdürülebilirliğin sağlanmasına yönelik olarak danışmanlık ve hibe desteğinin yanı sıra, üretilen yerel ürünlerin tanıtımını ve pazarlanmasını kolaylaştırmak amacıyla envanter çalışması ve platform tasarlanması da bulunmaktadır.
Hatay’da da gerçekleştirilen eğitimler, e-ticarete yönelik dijital becerilerin kazandırılması amacıyla e-ihracat, dijital pazarlama, e-ticaret platformu ara yüz yazılımının kullanımı, ürün geliştirme, standartlaştırma, kalite kontrol, envanter yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, paketleme, sipariş kontrolü, kargo takibi ve nakit akış yönetimi gibi konuları kapsamaktadır.
Kadın kooperatifleri ve kadın girişimcilerin ürünlerini içeren dijital Katalogda, proje yararlanıcılarının ürettikleri gıda, tekstil, ev tekstili ve hediyelik eşya gibi birçok ürün üretici profilini ve satış kanallarını içerecek şekilde derlenerek bulmak mümkündür.