2016 Yılı Doğrudan Faaliyet Mali Destek Programı Yararlanıcılarının Dikkatine

24 Şubat 2017
DOĞAKA 2016 Yılı "Doğrudan Faaliyet Mali Destek Programı’na ilişkin değerlendirme sonuçları 22 Şubat 2017 tarihi itibariyle Ajansımız internet sitesinde kamuoyuna duyurulmuştur.
Söz konusu program kapsamında destek almaya hak kazanan başvuru sahiplerine Sözleşme ve Proje Uygulama sürecine ilişkin olarak gerekli yazılı bildirimler; Ajansımız İzleme ve Değerlendirme Birimi tarafından gönderilecektir.

Söz konusu hibenin tahsis edilebilmesi için T.C. Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı ile tarafınız arasında bir sözleşme düzenlenecektir.

Yazılı bildirimi tebellüğ ettiğiniz andan itibaren; Ödemelerin yapılacağı Vakıfbank’ta proje için yeni bir hesap açtırılması ve hesap bilgilerinin yer aldığı, bankaya onaylatılmış Mali Kimlik Formu ve Ek'te listelenen evrakları da tamamlayarak ve https://uygulama.kays.kalkinma.gov.tr/ adresine kullanıcı ve şifrenizle giriş yaparak sözleşme için gerekli belgeleri yükledikten sonra en geç 10 (on) gün içinde (son gün resmi tatil günü olması durumunda takip eden günün mesai saati bitimine kadar) sözleşmeyi imzalamak üzere Osmaniye ve Kahramanmaraş'ta Yatırım Destek Ofisilerine müracaat etmeniz gerekmektedir.

Projelerle ilgili sözleşme imzalanmasına müteakip bildirilecek tarihlerde Ajansımızca satın alma ve proje uygulama eğitimleri verilecektir. Söz konusu eğitimlere Projelerin koordinatör ve satın almasıyla ilgilenecek personelinin katılması son derece önemli olup; eğitimden önce herhangi bir satın alma işleminin yapılmaması gerekmektedir.

Söz konusu destekten yararlanma hakkınız; yukarıda bahsi geçen sözleşmenin taraflarca imzalanmasından sonra doğacaktır. Bu sebeple, yukarıda belirtilen süre içinde talep edilen bilgi ve belgelerle birlikte Sözleşmeyi imzalamak üzere Ajansımıza müracaat etmediğiniz takdirde, destek alma hakkınızdan feragat ettiğiniz varsayılacaktır.

Kamuoyuna saygı ile duyurulur.

Onur YILDIZ
Genel Sekreter

Sözleşme İçin Gerekli Olan Belgeler;

1. Mali Kimlik Formu (Projeye özel açılmış yeni bir hesap için Vakıfbank’a onaylatılmış haliyle (DOĞAKA EK F-6)
2. Mali Kontrol Taahhütnamesi(bir nüshası hesabın açılacağı bankaya verilecektir) (DOĞAKA EK F-12)
3. Mevduat Rehin Sözleşmesi
4. Proje faaliyetlerinin gerçekleştirilebilmesi için ilgili Mevzuat gereğince Resmi Makamlardan alınması gerekli olan her türlü mülkiyet, kira sözleşmesi, izin, ruhsat, yetki ve lisans gibi belgelerin Sözleşme tarihine kadar hazırlanması ve Ajansımıza teslim edilmesi gerekmektedir.
5. Ajansımız İzleme ve Değerlendirme Biriminden veya https://uygulama.kays.kalkinma.gov.tr/ adresinde bulunan revize edilmiş bütçenin çıktısı alınarak, her sayfası kaşe-imza atılmış bir şekilde getirilmesi gerekmektedir.
6. Başvuru aşamasında aslı sunulmayan belgelerin, asılları sözleşme aşamasında getirilecektir.
ÖNCEKİ DUYURU SONRAKİ DUYURU