Ajansımız tarafından yürütülen 2014 yılı Teknik Destek Mayıs-Haziran dönemi kapsamında kabul edilen başvuruların değerlendirme süreci tamamlanmıştır.
Program kapsamında Ajansımıza Hatay ilinden 25, Kahramanmaraş ilinden 4, Osmaniye ilinde 9 olmak üzere toplam
38 geçerli proje başvurusu yapılmıştır.
2014 YILI TEKNİK DESTEK PROGRAMI MAYIS-HAZİRAN DÖNEMİ BAŞVURULARI |
İller |
Başvuru Sayısı |
Hatay |
25 |
Kahramanmaraş |
4 |
Osmaniye |
9 |
TOPLAM |
38 |
Yapılan değerlendirme sonrasında Hatay ilinden 11, Kahramanmaraş ilinden 2, Osmaniye ilinden 6 proje olmak üzere Bölgemizden toplam
19 proje destek almaya hak kazanmıştır.
2014 YILI TEKNİK DESTEK PROGRAMI MAYIS-HAZİRAN DÖNEMİ BAŞARILI PROJELER |
İller |
Başarılı Sayısı |
Hatay |
11 |
Kahramanmaraş |
2 |
Osmaniye |
6 |
TOPLAM |
19 |
Değerlendirme; rehberde açıkça ifade edilen tercih edilmeyen konular vb. hususlar yanında, 2014 yılı Teknik Destek Program Rehberinde açıklanan İdari, Uygunluk Kontrolü ve Değerlendirme Tablosu çerçevesinde sonuçlandırılmıştır.
Başarılı başvurular, Ajansımız personeli eli ile ya da zorunlu hallerde hizmet alımı yolu ile uygulanacaktır. Uygulamada ihtiyaca göre benzer konudaki başvurular Ajans tarafından belirlenecek yer ve zamanda birleştirilerek uygulanabilecektir.
Destek almaya hak kazanan Başvuru Sahiplerinin sözleşme imzalama ve uygulama sürecine ilişkin gerekli bildirimler, Ajansımız İzleme ve Değerlendirme Birimi tarafından ajans internet sayfasından yapılacaktır.
2014 Yılı Teknik Destek Programı Eylül-Ekim başvuru döneminde gösterilen ilgiye teşekkür eder, başarılı başvuru sahiplerini tebrik eder, başvuruları devam eden ve son başvuru tarihi
29 Ağustos 2014 olan
Temmuz-Ağustos Dönemi Teknik Destek Programına başvurularınızı bekleriz.
Kamuoyuna saygıyla ilan olunur.
T.C. Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı Genel Sekreterliği 2014 YILI MAYIS-HAZİRAN DÖNEMİ TEKNİK DESTEK PROGRAMI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI
2014 YILI TEKNİK DESTEK PROGRAMI MAYIS-HAZİRAN DÖNEMİ BAŞARILI BAŞVURU LİSTESİ |
Başvuru No. |
Başvuru Sahibi Adı |
Proje Adı |
TR63/14/TD/0001 |
İskenderun Belediyesi |
AB Hibeleri Ve Proje Hazırlama Eğitimi |
TR63/14/TD/0003 |
Dörtyol İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü |
AB Hibe Programları Yazma, Sözleşme Ve Satın Alma Kuralları Eğitimi |
TR63/14/TD/0004 |
Osmaniye İl Gıda, Tarım Ve Hayvancılık Müdürlüğü |
Sofralık Zeytinde Kalite Belirleme Ve Zeytin Eksperliği Eğitimi |
TR63/14/TD/0006 |
Osmaniye Damızlık Sığır Yetiştiricileri Birliği |
Otomatik Travay Sistemiyle Sığırlarda Ayak-Tırnak Bakımı Eğitimi |
TR63/14/TD/0012 |
Kadirli Girişimci İşadamları Derneği |
KOBİ'lerde Ulusal Pazara Açılma |
TR63/14/TD/0014 |
Elbistan Ticaret Ve Sanayi Odası |
Stratejik Planımızı Hazırlıyoruz |
TR63/14/TD/0016 |
Osmaniye Çalışma Ve İş Kurumu |
Osmaniye Çalışma ve İş Kurumu'nun Kurumsal Kapasitesinin Geliştirilmesi |
TR63/14/TD/0017 |
Kumlu Kaymakamlığı |
Kamu Personelinde Sosyal Davranış Ve Protokol Kuralları |
TR63/14/TD/0018 |
Osmaniye Teknik Elemanlar Derneği |
TS En ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi(Baş Denetçi Sertifika Programı) Eğitimi |
TR63/14/TD/0020 |
T.C. OSMANİYE VALİLİĞİ İl Planlama Ve Koordinasyon Müdürlüğü |
Kamu Kurumu Personellerine Proje Döngüsü Yönetimi Ve Proje Hazırlama Eğitimi Verilerek Teknik Kapasitelerinin Yükseltilmesi |
TR63/14/TD/0021 |
Samandağ İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü |
Bir Proje Bin Umut |
TR63/14/TD/0022 |
Yayladağı Kaymakamlığı |
Erasmus + ile Yurt Dışında Öğreniyorum |
TR63/14/TD/0025 |
Elbistan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü |
DOĞAKA İle Üstün Zekâların Keşfi |
TR63/14/TD/0026 |
Hatay Kadın Girişimciler Derneği |
Hatay KAGİD'e Kurumsal Kimlik Kazandırılması |
TR63/14/TD/0028 |
Defne İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü |
Süreç Yönetim Sistemi Eğitimi |
TR63/14/TD/0029 |
Hatay Kadastro Müdürlüğü |
NETCAD Eğitimi İle Kadastro Ve Orman Kadastrosu İşlemlerinde Kalite Sağlıyoruz |
TR63/14/TD/0031 |
Hatay Valiliği |
Kamuda Etik Eğitimi |
TR63/14/TD/0034 |
Antakya İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü |
AB Hibe Programları Sözleşme Ve Satın Alma Kuralları Eğitimi |
TR63/14/TD/0035 |
Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü |
Kurum Kültürü Ve Süreç Yönetimi Eğitimi |